2/25/2015

MOJA ORGANIZACJA CZASU


Codzienne czynności, prowadzenie bloga, rozkręcanie firmy czy obowiązki domowe. Wymagają dobrej organizacji. Dzisiejszym wpisem chcę podzielić się moim sposobem na organizację.
Wiem, że w internecie jest wiele artykułów, wpisów na ten temat i pojawiają się nowe. Jednak w tym przypadku chcę pokazać jak niewiele trzeba by godzić ze sobą rzeczy. A także przedstawić to w bardzo krótkiej, czytelnej i konkretnej formie. Bez zbędnego rozpisywania się.

Moja główna zasada brzmi: Organizacja czasu to organizacja przestrzeni.
 Kobieta zorganizowana to kobieta mając porządek w swoim otoczeniu. Zatem trzeba zaprowadzić porządek wokół siebie. Gdy otacza nas zewsząd bałagan to nie ma możliwości aby być dobrze zorganizowaną.

 Najlepiej zacząć od generalnego porządku w mieszkaniu. Poczynając od szafy z ubraniami, kosmetykach po inne gadżety. Zyskamy wtedy w domu dużo wolnej przestrzeni.
 

Dobrą organizację ułatwiają mi 3 rzeczy: kalendarz, notatnik i karteczki kolorowe.  

W kalendarzu zawsze piszę listę rzeczy do wykonania na dzień następny. Dzięki temu wiem co muszę wykonać w danym dniu. Staram się zawsze wykonać wszystko, jednakże jeśli czegoś nie zrobię, to przekładam na dzień następny.



 Pomocne dla mnie jest umieszczanie karteczek samoprzylepnych z listą uwag, spraw, pomysłów itp.


 Natomiast notatnik zawsze mam pod ręką. 
Zapisuję w nim wszystkie pomysły dotyczące tematów na bloga a także w jakiej formie ma być dany wpis. W tworzeniu listy spraw do załatwienia. Zapisywaniu różnych uwag, planowaniu oraz robienia list zakupów a także notowania ważnych i potrzebnych dla mnie informacji.

6 komentarzy:

  1. Świetny post. Bez kalendarza i karteczek samoprzylepnych ani rusz :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. planowanie to połowa sukcesu w każdej możliwej dziedzinie, człowiek który nie planuje, nie stawia sobie wyzwań więc nie ma z czego rozliczać się. Minimum dyscypliny musi być.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję planowania :)
    u mnie to niestety nie wychodzi tak całkiem do końca

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, ja juz obserwuję i licze na rewanz ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatny post! przypomniałaś mi, że ostatnio na moim biurku panuje chaos :) muszę się zabrać za porządki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 TRENDsetterkowa , Blogger